• ベストアンサー

英訳お願いします。

Q 恋人に求める条件は何ですか?  1番目は自分の考えている事を把握してくれる事 2番目は料理をしてくれる人 3番目は家事手伝い 4番目はゴミを捨ててくれる人 の英訳よろしくお願いします。 ちなみに4番目のゴミを捨ててくれる人というのは家のゴミ出しとか溜まったゴミをきちんと片付けてくれる人とかの意味です。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Q What are your conditions for a sweetheart? 1. A person who understands what I am thinking. 2. A person who can cook. 3. A person who helps with household chores 4. A person who takes out garbage/trash and keeps the house neat

4i8e6gg59
質問者

お礼

ありがとうございました!

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.2

Q: What do you make requests to your lover? 1. Understsnding what you are thinking of 2. Cooking 3. Doing household affairs 4. Cleaning up and dumping

4i8e6gg59
質問者

お礼

ありがとうございました!