• 締切済み

以下の文章の英訳よろしくお願いします。

最後は、やればやるほど上手くなるという点だ。ダーツはたくさん投げれば投げるほど上手になる。私も初めは的にダーツがささらないくらい下手だった。しかし、それが悔しくて友達と一緒に沢山練習した。だから上手くなることができた。今では的の中心を狙えるようになった。もっともっと練習して、次は友達に勝てるくらい上手くなりたい。 以上でダーツの紹介を終わります。先生はダーツは好きですか?イギリスのスポーツであるダーツを先生とぜひプレイしてみたいです。先生はダーツが上手そうなので、負けないように沢山練習してきます。

noname#187767
noname#187767
  • 英語

みんなの回答

• cincinnati
回答No.1

At the end, the more you practice any game, the better you are at it. That is what I want to tell. The more you throw darts, the more you are good at. At first, I was so lousy that I even was not able to hit inside the plate of the target. That was so frustrating thing and I practiced it very hard with my friends. As the result, I am now good at it. I even can hit the center of the target. I will practice more and want to win over my friends. Do you like the game of darts throwing? This game is born in England and you must be very good at it. So I would like to have a time to compete with you on it. I will practice the game a lot and come to meet you. 「以上でダーツの紹介を終わります。」この部分はこの文章のあともダーツの話になっておりましたので、訳しませんでした。