• ベストアンサー

マザーボードのDRAM LED

F1A75-V PROを使用しているのですがこのマザーボードは正常動作しているとDRAM LEDが点灯するのでしょうか?それとも点灯しないのでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#159916
noname#159916
回答No.1

マニュアルの P.55 (p.2-35) http://www.manualowl.com/m/Asus/F1A75-V-PRO/Manual/264345?page=55 に >2.DRAM >DRAM LED checks the DRAM in sequence during motherboard booting process. >If an error is found, the LED next to the error device will continue lighting until the probrem is solved. >This user-friendly design provides an intuitional way to locate the root problem within a second. と書かれてます。 概ね「エラーが見つかると解決されるまで点灯し続ける」という意味です。