• 締切済み

英語が得意な方、英訳していただけませんか!

今年も同じクラスになれてうれしいです。 一年間よろしくお願いします。 この前一緒に撮った写真です。よかったらもらって下さい。 大学の授業はどうですか?

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

I'm glad we are in the same class this year, too. Let's enjoy another school year together. Here's a picture of us taken the other day. I'll give it to you. How are your classes in university?

55kekei
質問者

お礼

ありがとうございました!