• ベストアンサー

英訳教えてください

英訳教えてください 1 私はこの数年風邪をひいたことがない 2 昨年の9月から物価が上がっている 3 あなたはどのくらいの期間イタリア語を勉強していますか 4 私が着いた時には、もう授業が始まっていた 5 私はほとんど食べないうちに、満腹になってしまった 6 私たちは彼が来るまで約1時間待ち続けていた 7 母が帰った時には、私は買い物に出かけてしまっていた よろしくお願いします

• egeeee
  • お礼率96% (155/161)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

1. I have never caught a cold for the past several years. 2. Prices have been rising since September last year. 3. How long have you been studying Italian? 4. The class had already started when I arrived. 5. I felt I was full before I had eaten much. 6. We had been waiting for about an hour before he came. 7. I had gone out for shopping when my mother returned.

egeeee
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (2)

• sayshe
回答No.3

#2.です。訂正です。 5. I felt I was full before I had eaten much. → I had eaten little when I felt I was full. のように変更します。失礼しました。

egeeee
質問者

お礼

ありがとうございました

• yapota
回答No.1

上から順に 1.I haven't gotten a cold for several years. 2.The price is raising up since last September. 3.How long have you been studying Italian? 4.When I arrived, the class was already began. 5.I eat mostly within, became a full stomach 6.We had been waiting for about an hour until he came. 7.When the mother returned, I had gotten to go shopping. 間違っていたらすみません。

egeeee
質問者

お礼

ありがとうございました