• ベストアンサー

以下の英文を日本語に翻訳願います!

愛は力を与えてくれるし、恋は人を変容させて、ありふれた世界を変えてくれる だから私は恋人が出来ると、とても一途な性格なので、日常が彼の色に染まり、彼のことで頭がいっぱいになる 私は愛で常識を立ち破るくらいの情熱的な人だよ でもベースは穏やかでのんびりしてる性格だけどね まずそこにあることを「楽しむこと」とても大事にしてる そして、自分と相手の違いを認めて、相手を尊重すること 自分にして欲しい事を他人にしてあげること なんか、単純かもしれないけど、そうすれば世界はもっとよくなるような気がするよ シンプルなことが重要なんだ

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • tysil
回答No.1

Love gives power. To love someone change yourself and the world which seems nothing happens. I am quite devoted myself to the one I love, so my heart is filled with him and I cannot help thinking of him every single moment. I am so passionate to break any boundaries. However, I'm usually peaceful and calm. First of all,it is important for me to enjoy as it is. And I accept the difference of the other and respect him. I'll treat the other like what I want to be treated. Maybe it sounds quite simple, though I think, if we do it, the world would be changed better. It is quite important to do the simple things.

jodjodjodras7
質問者

お礼

ありがとうございました!