• ベストアンサー

伝統工芸品の英訳をお願いいたします。

刃物のグリップには「福助」という刻印が見られます。 福助は東京の日本橋にある創業500年の老舗の刃物問屋です。 福助の刻印が入っている刃物はとても珍しく希少価値があります。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • mabomk
回答No.1

ご無沙汰しております、ご商売繁盛で結構ですね。 A traditional trademark "Fukusuke" is seen engraved on the grip of the knife. "Fukusuke" is an old-established cutlery shop of 500 years history, located at Nihon-bashi, Tokyo. Any antique cutlery with "Fukusuke" mark is very rare and highly valued in the market.

arigatou_Japan
質問者

お礼

ご回答心より感謝いたしまします。また宜しくお願いします。