• ベストアンサー

これから書くことを英語に翻訳おねがいします(野球)

これから書くことを英語に翻訳おねがいします。(野球について) 「私の話を聞けば野球に興味がでるでしょう。あなたと同じアメリカ人の日本のプロ野球選手について話します。 彼の名前はマートン。阪神タイガースの選手です。昨年214本のヒットを打った、すごい選手です。 それは日本新記録です。私は彼のファンになりました。なぜなら、かれは、野球にとても誠実だからです。」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cincinnati
回答No.1

If you hear my story, you will be interested in Baseball. I am going to talk about a professional baseball player who is the same American as you are. His name is Murton. He is a player in Hanshin Tigers. He is a great batter who hit 214 hits last year. It was Japan's new record. I became one of his fans, because he is very faithful to Baseball.

HiRo-99
質問者

お礼

Thank you very much!!