• 締切済み

英文にしてほしいです。

ついこの間こちらで、フランスのレストランからの英文メールを翻訳して頂いて者なのですが、今度は返事のメールをしたいのです。 以下の文を是非英語にしていただけないでしょうか? 「予約の連絡ありがとうございます。 すばらしいレストランで夕食をできることをうれしくおもいます。 パリでの連絡先についてですが、今現在パリでの連絡先がわかりません。 しかし、分かり次第連絡させていただきます。 よろしくお願いします。」 長文ですが、何卒よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

• thecloud
回答No.2

こんにちは。 「 Hi, Thank you very much for confirming our dinner reservation. We look forward to a superb meal at your distinguished establishment. Currently we do not have a contact number in Paris yet, however we will notify you as soon as it is available. Thank you very much. Regards, XX 」 は如何でしょうか。

• wathavy
回答No.1

まずは、機械語翻訳です。 「Thank you for booking us. Glad that I'm afraid that a great dinner at a restaurant. I have contacts in Paris, I do not know contacts in Paris right now. However, we get it will contact bon appitit. Thank you.」 へんてこですね。 Thank you for your booking us at your restaurant. I cannot wait for having a dinner there. I would like to let you know the contact address and phone number as soon as I got them available. Thank you. でもパリだし、どうせなら・・・ 「Nous vous remercions pour votre reservation en nous dans votre restaurant. Je suis impatient d'avoir un diner . Je tiens a vous faire savoir l'adresse et le numero de telephone des que je les ai disponibles. Merci.」