• ベストアンサー

英訳お願いします。

メールで返事をしたいのですがうまく言葉が見つかりません。ちょっと長い文ですが英訳お願いします  メールをくれてありがとう。久々のメールでとても嬉しいです!私はとても元気です!みんなは元気ですか? わたしがホームステイしてからもう半年がたちます。 またみんなに会いたいと今も思います。ホームステイした日がとてもなつかしいです。○○は学校楽しんでますか?私は高校生活をとても楽しんでます。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • ecokichi
回答No.2

Thank you for yor e-mai. I am very glad to get your mail. How are you doing? It has been 6months since I stayed at your house. I really want to see you again. I miss all of you so much. Is ○○ enjoying school? I'm enjoying my scool life very much. 簡単なセンテンスのみで英訳してみました。ご参考までに。素人ですので間違いがあるかもしれませんが・・・。

その他の回答 (1)

• yuuyuu1
回答No.1

Thank you for giving an email.I am very glad by an email after a long absence!I am very cheerful! How is everybody? A half year more passes after I did homestay.In addition, I think that I want to meet everybody now. I very feel nostalgic for the sun which did homestay.○ ○ enjoys school and does increase?I enjoy senior high school life very much and increase. フリーの翻訳ソフトではこれが限界(^_^) いい回答が出るまでのつなぎ程度にどうぞ