• ベストアンサー

英語に訳してください

americangの回答

• ベストアンサー
回答No.1

11年間アメリカに住んでいました。 少しでもお役に立てたら嬉しいです。 以下が英訳した文です↓ I sent my documents by UPS on September 1st. Those documents were meant to be sent to insitu but I mistakenly sent it to LUZ. Would it be possible for LUZ to send it to insitu? I apologize for the inconvenience.

goma7
質問者

お礼

ありがとうございます!! 大変助かりました!!!