• ベストアンサー

英文に訳してください!!

borisの回答

• ベストアンサー
  • boris
回答No.2

お急ぎのようですので、回答を寄せさせていただきます。拙訳は人間の手によるものなので、下記の方のよりはましだと思います。 But then, everything with your address on was washed away. That's why you had received no letter from me for such a long time. I tried my best to recollect your address, but all I could remember was the name of your town - ○○○. I do hope this letter will find its way to you. mさん、戻ってきてしまう可能性が高いので、封筒には差出人の住所をはっきり書いて、その下に、"If undelivered, please return this to the above address."と書いておいた方がいいかもしれません。

-moni-
質問者

お礼

dorisさん、どうもありがとうございました。 とってもとっても役にたちました。