• ベストアンサー

英訳を教えて下さい

アメリカ(LA)に商品追加をしたいのですが(faxにて) 下記文章の正式な形式と英訳を教えて頂きたいのですが 商品ナンバ-xxxをOO個追加お願い致します 出来れば7月xx日追加分P/O***とい一緒に(8月00日) 上げて欲しいのですが

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Zz_zZ
回答No.2

Dear Sirs, Additional Order ================ Art. No.:xxx Q'ty  :OO pcs Remark/Request ================ If it is possible, please combine with the P/O *** (00 Aug.) dated xx July. Best Regards, (Company name/Signature)  

その他の回答 (1)

noname#3024
noname#3024
回答No.1

i want to order the product. the product number is XXX and i want OO of it. if its possible, i want to receive all of what i ordered at the same time.