• 締切済み

recover system

I bought a NEC Lavie LL530/7. Now I need to recover the system. I have the backup of NEC restore folder. I burn all the files in backup\bootcd and BOOTFD.IMG , WXP_BASE.GHO in a bootable CD. WXP_B001.GHS was burned in the second CD , ...WXP_B008.GHS in the ninth CD. Then I boot from the first CD, I run g host.exe in Update folder, when I load the WXP_BASE.GHO, it ask me to enter password(10 charcters maximum). I failed, it said the image was protected by the password. I really hope somebody can help me out of this big trouble. Since I cannot read Japanese, I hope you can answer me in English. Thanks a lot!

みんなの回答

• kaZho_em
回答No.1

こちらのサイトは日本語以外での投稿は禁止されてます。 http://service.okwave.jp/okwave/netiquette/index.html The thing contributed in the languages ther than Japanese is prohibited by the rule on this site.