• ベストアンサー

英語

私は留学の経験があるため、コミュニケーションを取るための英語力はあるものの、ビジネス英語、そしてビジネスの知識はまだまだ足りない(力不足だ)。って英語でなんていいますか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

Because I studied in an English speaking country I can handle daily conversation, but I do not know enough to write business letters.

その他の回答 (2)

• Tokeiso
回答No.3

初心者 Novice is the closest translation. There is nothing to accurately define what you are looking to convey that I can think of.

• furamanko
回答No.1

俺は日本語力は普通に有るが英語力はまるで無し。 力不足だ Not enough power. ビジネスの知識はまだまだ足りない(力不足だ)。 I don't know enough about business (I'm not powerful enough). ビジネスの知識はまだまだ足りない My business knowledge is still lacking.