• 締切済み

英語にしてください!

英語にしてください! 「このプレゼンテーションが犯罪や死刑制度について考えるきっかけになると嬉しいです。」 という文です、お願いします!

• 英語

みんなの回答

• SPS700
回答No.2

I hope this presentation provides a chance to start thinking about crime and the death penalty.  「誰が」考えるのかを憶測で入れますと、下記のようになります。 I hope this presentation provides people a chance to start thinking about crime and the death penalty.

• Nobu-W
回答No.1

I hope this presentation has given me a chance to think about crime and the death penalty system. かな?