• ベストアンサー

英訳お願いします!

あなたとの結婚生活は毎日が不安で幸せと感じたことはありませんでした。 あなたが私に残してくれたもの。 それは支払いの滞納。おかげで私のクレジットスコアはあなたの為にマイナス。ローンもくめなくなりました。 借金を残してくれてありがとう! 二度とあんたには騙されません。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

While I was married to you every day was filled with uncertainty and not a moment did I feel fortunate. What you left me was unpaid bills. Now no thanks to these my credit is zero and I cannot apply for any loan. Thanks for leaving unpaid loan for me. Never again will I be fooled by you.

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました! 大変助かりました!!