• ベストアンサー

英国テレビドラマ「ニュートリックス」テーマソング

〝イッツ オーライ イッツ オーケー〟 で始まる歌詞の全文をご存じの方教えて下さい。 陽気で愉快で、調子よく歌えるので とっても気に入っています。 よろしくお願いいたします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

https://www.youtube.com/watch?v=nKYTGENiqS4 It's alright, it's OK, Doesn't really matter if you're old and grey, It's alright I say, it's OK, Listen to what I say! It's alright, doing fine, Doesn't really matter if the sun don't shine, It's alright I say, it's OK, We're getting to the end of the day! Hi tech, low tech, take your pick 'Cause you can't teach an old dog a brand new trick I don't care what anybody says At the end of the day There's a place that I can find, A drink or two to ease my mind, Golden days It's alright, take your time, Ev'rybody thinks that you're past your prime, It's alright, it's OK, Still got plenty to say (全文繰り返し) ご参考まで。

prudence
質問者

お礼

cbm51901さま 早々のご回答とってもうれしいです。 ありがとうございました! これからはドラマの最後で流れる歌に しっかり合わせて歌い いっそうこの大好きなドラマを楽しめます。 繰り返しになりますが すっごくうれしいです(連桁付き16分音符)