No Criminal Record Found: Confirmation of Contractor

このQ&Aのポイント
  • Confirmation of contractor's criminal record reveals no issues.
  • Thank you for your time on the call earlier. We have verified the contractor's criminal record and found no criminal history.
  • Please let us know if you have any further questions or concerns.
回答を見る
  • ベストアンサー

【大至急のご質問(添削)】

以下を英語メールで送りたいのですが、問題ないでしょうか。 修正点などありましたらご指摘頂けますと幸いです(T_T) Thank you for time on the call earlier. We confirmed and found no criminal record of the contractor. If you have any question,Please let me know. 先程は電話でお時間頂きありがとう。 弊社派遣社員のcriminal recordについて本人に確認したところ、犯罪歴はなく、問題ありませんでした。 ほかに質問事項など何かありましたらお知らせ下さい。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Thank you for getting touch with us. We looked into the record of the person and found no criminal record. If you have further questions, please do dot hesitate to ask.

sasasaki02
質問者

お礼

ありがとうございます!! 申し訳ございません、訂正がありまた投稿しましたのでよろしければそちらもお願い申し上げます(T_T)