• ベストアンサー

急いでます。英語にしてくださいm(__)m

『そんなことより、exのことブロックして全ての連絡先を消去したの?もう二度とあなたからもその女からも連絡とれないように。 それもしてないでこんな画像達を見せられても話にならない。』

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

More importantly, have you blocked your ex and deleted all her contact info.? So that from now on, you and she should never again be able to contact each other. First things first. It means nothing to me your showing these pictures, if you have not done that first.

noname#253472
質問者

お礼

本当にありがとうございますm(__)m