• ベストアンサー

英訳してください。

「大学入試においては受験科目が減り、推薦入試、AO入試、一芸入試などで入学する大学生が増えた。その結果、大学の授業についていける学力を持たずに大学に入学する大学生が増えたのである。」 を英訳してください。よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.1

Colleges have reduced number of subjects of their entrance exams and increased students who have applied entrance exams by commendation, AO entrance exams and one-talent oriented exams. As the result of that, number of students who don't have enough academic standard to catch up on college classes have been increased.

sonofajisai
質問者

お礼

ありがとうございました。