• ベストアンサー

【至急】英文に直してください!!

・地下50~100mの地点では年中5~15℃の安定した地中温度を保っているため、外の空気が-15℃とか寒かったとしても地中熱を利用することができる。 ・「地中熱」を効率よく利用するので他の暖房システムと比べて費用(ランニングコスト)が高くなくお得。 ・各家庭で燃料を燃やす必要がなく温度差が利用するため効率的な運転ができ、結果おおきな節電効果とCO2削減効果がある。 ・省エネ対策及び地球温暖化対策に、地中熱ヒートポンプシステムの導入はとても効果的。 という4つの文章です。ニュアンスがあっていれば大丈夫なので、どうか宜しくお願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.1

1.The temperature at 50-100m underground is constantly kept in 5-15 degree C, so we can use underground heat even when the temperature at the ground is low as -15 degree C. 2. Utilization of the underground heat is cost effective house heating method and the running cost of it is lower than that of other systems. 3.The system assures efficient heat control leveraging the temperature gap and each house no longer needs to burn fuel. As a result, It can provide huge electricity saving and reduce CO2 emission. 4. Utilizing underground heat pump systems are very efficient solution for energy savings and the global warming.