• ベストアンサー

英作文チェック願います。

kazu19580918の回答

回答No.1

1. This is the first song which I wrote when I was a junior high school student. 2. You can find out whatever you want in the internet site. 3. We visited Kinkaku Temple. It was very beautiful .

gon4
質問者

お礼

nihonngo ga nyuuryoku dekimasenn. ro-maji de siturei simasu. saltusokuno gohennji arigatou gozai masita. orei mousiagemasu.