• ベストアンサー

日本語を英語に変えてください

僕は朝早く家を出ました。 最初に山梨から静岡まで行きました。そして静岡駅から京都駅まで新幹線で行きました。まず最初に法隆寺に行きました。そのあと奈良の大仏などを見ました。とても楽しかったです。 1番最初に答えてくださった方をベストアンサーにしたいと思います。

noname#226951
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • yama1998
回答No.1

I left the house early in the morning. I went from Yamanashi to Shizuoka first. And I went from Shizuoka station to Kyoto station by Shinkansen. First I went to Horyu-ji. I saw Nara's Great Buddha after it. I, I had a great time.

質問者

お礼

回答ありがとうございます

その他の回答 (1)

• cbm51901
回答No.2

I left home early in the morning. To start with, I went to Shizuhoka from Yamanashi. Then from Shizuoka Station, I got on Shinkansen to get to Kyoto Station. In Kyoto, I first visited Horyuji, the Temple of Horyu. After that I went to see the Great Buddha of Nara. I enjoyed it very much.

質問者

お礼

回答ありがとうございます