• ベストアンサー

英語にして下さい。

(中国にきてから)汚染のせいで頭がおかしくなりそうだよ。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

(After I came to China) the pollution is about to drive me crazy.

その他の回答 (1)

noname#223564
noname#223564
回答No.1

I have felt like i'm going to lose it cause of pollusion since I came to China.