• ベストアンサー

英語にして下さい(ベトナム語でもOK)

「◯◯(人名)は私の元恋人や他の人にも同じことを言って口説いてます。裸の写真を見せろと言ってきます。お金をあげると言ってきます。下心しかありません。甘い言葉に騙されないよう気をつけて下さい。」 以上、 急いでいます、英語でもベトナム語でも良いので宜しくお願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

【英語】 Some people will have wooed to say the same thing to my ex-girlfriend and other people. I'll say Show me a naked photo of. You have said that raising the money. Ulterior motive there is only. Please be careful that you do not be fooled by sweet words. 【ベトナム語】 Một số người sẽ tán tỉnh để nói điều tương tự với bạn gái cũ của tôi và những người khác. Tôi sẽ nói cho tôi một bức ảnh khỏa thân của. Bạn đã nói rằng tăng tiền. Động cơ kín đáo chỉ có. Xin hãy cẩn thận rằng bạn không bị lừa bởi những lời nói ngọt ngào. 以上です。 ネイテイブではありませんがお役に立てれば幸いです。

ashitanokokoro
質問者

お礼

有難う御座いました。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

◯◯ tells the same story to my former girlfriend/boyfriend and other people. ◯◯ asks for my nude photographs, and says he/she gives me money. ◯◯ has nothing but the base motive. Please be careful not to be sweet talked into something. 元恋人の性別で、girlfriend または boyfriend を、◯◯ の性別で、he または she を選んでください、

ashitanokokoro
質問者

お礼

有難う御座いました。