• 締切済み

英語にして下さい。クリスマスプレゼントをもらいまし

英語にして下さい。クリスマスプレゼントをもらいました。 もらった飴、ものすごく酸っぱくてびっくりしました。でも大好きな味です。 という文書を英語にして下さい。 アメリカです。 よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

回答No.4

I was quite surprised at the stong sour taste of the sweets that you gave me. But it is my favourite taste. あるいは The strong sour taste of the sweets that you gave me astonished me a lot. But I like that type of taste very much. 以上でいかがでしょうか?

Minniepoyoo
質問者

お礼

回答ありがとうございます!

• marbleshit
回答No.3

タイプミスがありました。 お詫びして訂正致します。 How I was surprised at the sour candies you gave me. But in fact it's my favorite taste ever.

Minniepoyoo
質問者

お礼

• marbleshit
回答No.2

How I am surprised at the candy you gave me. But it's my favorite taste.

• Nakay702
回答No.1

I was surprised for the candy I got from you to be very sour. But the taste I like very much.

Minniepoyoo
質問者

お礼