• ベストアンサー

英語で

英語で 初優勝本当におめでとうございます 友達が優勝して私は嬉しいです 本当感動しました って教えて下さい

noname#202429
noname#202429
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Congratulations on being the winner for the first time. I am truly glad that my friend won. I am really moved.

その他の回答 (1)

回答No.2

Congratulations on your first victory! I am so delighted that my friend won the game. It was really honorable. いかがでしょうか。