• ベストアンサー

英訳お願いします

私は一人暮らししようか迷っている。 だけど、一人暮らしはすごくさみしそう。 あなたは一人暮らしでさみしくない? これを英訳お願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.2

I am undecided whether to live alone or not. For all I know, living by yourself can be an extremely lonesome experience. Don't you get lonely living alone?

eight_happy
質問者

お礼

遅くなってしまい、すみません。 回答ありがとうございました!

その他の回答 (2)

noname#204809
noname#204809
回答No.3

I have not yet decided if I go ahead living alone. It looks so lonely. Do you feel lonely living alone?

eight_happy
質問者

お礼

遅くなってしまい、すみません。 回答ありがとうございました!

• Him-hymn
回答No.1

I'm wondering whether I should live alone. The thing is that living alone may make you feel really lonely. Living alone, don't you feel lonely? 以上でいかがでしょうか?

eight_happy
質問者

お礼