• ベストアンサー

英訳

私はPaypalからそのような説明は受けてませんでした。 あなたの所から発送すれば凍結された支払い分が解除されると 聞きました。 とにかく、キャンセル処理は残念です。 私はこの商品が必要です。 では、キャンセルされたことは新たに注文する必要があるとのことですね。 現在在庫はありますか? なければいつ入荷するのか知らせて下さい。 今日注文したらいつ発送できますか? 返事を下さい。 誰か英訳をお願いします。 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

That was not the explanation I got from Paypal. They said that so long as the item was shipped from you, the frozen payment would be lifted. In any case, I regret to hear that my order had to be cancelled. I need this product. I suppose I will have to re-order, am I correct? Do you have it in stock? If not, please let me know when you will have it. If I place a re-order today, when will you be able to ship the product? I ask you please to respond to my inquiry. Thank you for your support and cooperation.

ok_jck
質問者

お礼

毎度、ありがとうございます。 助かりました。 先方から返事がきたので和訳お願いできませんか すみません。お願いばかりで。。。