• ベストアンサー

英語の得意な方お願いします。

sakuralovelyの回答

回答No.1

(1)It is said that only in Japan if you fall asleep in public, such as in the train, your belongings are not stolen. (2)On the contrary, even if you lose your wallet  there is often the cace where someone doesn't steal but picks it up and bring to the police. (3)I think it represents the high level of honesty and moral of Japanese.

neko1114
質問者

お礼

3つ全てに答えていただけて本当に助かりました。 参考にさせていただきます。 ありがとうございました!