• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

英文を教えてくれませんか?お願い致します。 「私は〇〇に重要なメールを送っていますが返事がきません。 あなたから〇○に連絡をしてくれるように伝えてもらえませんか? できれば本日中に連絡が欲しいです。 メールの内容は来月に行われる予定の××会議の事です。」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • d-y
回答No.1

I sent an important email to ○○ regarding the xx conference to be held next month, and I have not heard from him (her) about it yet. Could you please remind him that I am waiting for his (her) reply? I would appreciate it very much if you could ask him (her) to contact me by the end of today, if possible. 要件が何かは最初に言うべきだと思うので、話の順番をちょっと変えました。