• 締切済み

英訳をお願い致します

以下の内容を英訳していただけないでしょうか。 「常に知識を刷新し、使用する技術に関する世界的標準や最新の研究にも理解のあるエンジニアになりたい。また、経験を次世代に伝えられるよう、学生のうちから世界の現場を見てみたい。 アメリカは文化的にも遺伝的にも異なる人々が集まっている。そのような場所に行くことで、新たな視点を得られると思う。」

• 英語

みんなの回答

回答No.1

こんにちは。 My goal is to become an engineer who continuously keeps his knowledge updated, and is therefore familiar with the global standards and the latest developments pertaining to research in his field. In order to share my experience with coming generations, I wish to visit places related to my technological field while still a student. The United States is a country where people of different cultures and different genetic backgrounds gather. I believe that a visit to the US will enable me to gain new perspectives. ご参考までに。

yerisummer
質問者

お礼

本当に助かりました。ありがとうございます。参考にさせていただきます!