• ベストアンサー

英訳をお願いします

以下の日本語を英訳して下さい → 整形外科で、CTスキャンをしました。 最悪の場合、~の可能性があるみたい ← よろしくお願いします

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

In the orthopedics department I went through the CT scan. In the worse case it appears that there is a possibility of (~).

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました

その他の回答 (2)

• Him-hymn
回答No.3

1案 I was CAT-scanned at the plastic surgery. I n the worst case, there might be a fracture in my skull. 2案 My surgeon performed a CAT scan on me. At the worst, my skull might have a fracture in it. 以上でいかがでしょうか?

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました

• marbleshit
回答No.2

I got CT-scan at the orthopedic surgery. If the worst happens, it could be ~.

KenKen102
質問者

お礼

ありがとうございました