• ベストアンサー

英訳をお願いします。

英訳をお願いします。 「年末に勉強会を開催しようと考えています。その前に、一度支店に戻って△△部と打ち合わせする必要があると思います。打ち合わせの際にはどのような書類を準備していかなければならないでしょうか?また9月中に打ち合わせに行った方がよいでしょうか、もしくは10月まで待った方がよいでしょうか? あと、打ち合わせの件で何か他に注意しなければならないことがあればアドバイスをお願い致します。」 どなたか、宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I am thinking of an end-of-year study session, but before that, I feel we need to have a talk with those in the △△ Section. Could you advise as to what documents I should bring for this talk? Or should we wait until October? I would be interested in hearing them if there are any other recommendations for the talk.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!大変参考になりました!!

その他の回答 (1)

noname#204809
noname#204809
回答No.2

I am thinking to organize brain storming session at the end of this year. I believe I need to go back to and discuss with XXX Dept. in our branch prior to the session. Would you tell me what kind of documents and materials are needed for the discussion? Would it be better to have the discussion in September or do it sometime in October? Any other suggestions or advice would be highly appreciated.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!大変参考になりました!!