• ベストアンサー

英訳お願いします。

ちなみに、本屋は二週間に一度しかこない為、もしあなたがこの機会を逃した場合はお手数ですが、ご自身で直接本屋に注文して頂く事になります。どうぞご理解下さいますようお願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.2

補足 すみません。さきほどの英文の冒頭のThe がThereになっていました。訂正いたします。 The chances you can buy books through us are just once in two weeks. If you can't get these chances, please directly order books at the bookstore. Thank you for your understanding. 以上でいかがでしょうか?

sahsha
質問者

お礼

訂正までして頂きありがとうございます!

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.1

There chances you can buy books through us are just once in two weeks. If you can't get these chances, please directly order books at the bookstore. Thank you for your understanding. 以上でいかがでしょうか?