• ベストアンサー

英訳お願いします。

今日の本の注文は午前中に終わりました。 本屋は二週間に一度しかこない為、次は8/5です。直接注文もできますので、一度本屋さんに連絡して頂けますか?

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Today's book order has finished at noon. As the booksellers come once in two weeks, next day is August 5. So you can order directly, how about calling to the bookstore for once?

sahsha
質問者

お礼

分かり易くて勉強になりました! ありがとうございます。

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.2

At noon today, we finished accepting your order. Your next chance of ordering books will be on August 5th, as a bookseller comes to your place once in two weeks. It is possible to directly order books from the bookstore, and if you want that, please make a call to the bookstore. Thank you. 以上でいかがでしょうか。

sahsha
質問者

お礼

丁寧に教えて下さりありがとうございます!