• 締切済み

英語

5月31日から高校総体がありました。 私は野球の応援に球場までいきました。 あついなか選手はもちろんのこと、応援生徒もみんなよく頑張ったと思います。 結果は負けたけどホントにいい試合だったと思った! これを英語になおしてください

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

We had an interscholastic athletic meet on May 31st. I went to a baseball stadium to cheer baseball players. It was a hot day, but I think those students who cheered players did a very good job. Our team lost the game but it was a good game. 以上でいかがでしょうか?

Sachi345
質問者

お礼

ありがとうございます