• ベストアンサー

英訳してください

英訳してください 「彼らは学校に行けば全ての生徒のコミュニケーションスキルがあがることをキチンと説明しきれていない。彼らの言っていることは曖昧であり、僕たちの言っていることの方がいい。」 以上です。よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

They don't show us the proper explanation that all the students can improve their skill of communication. They are ambiguous enough, so I believe our remark is far better than theirs.