• ベストアンサー

英訳お願いします。

1.次の会話を聞いて、その内容とあう絵の記号に◯をつけましょう。 2.下線部に適する語を書きましょう。 3.語句を正しい順に並べ替えて書きましょう。 4.1~3の文が日記の内容とあっていれば◯、違っていれば×を書きましょう。 5.1~3の質問に対する自分自身の答えを書きなさい。 よろしくお願いしますm(__)m

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. Listen to the conversation and if a picture agrees with it place ○. 2. Write a word that agrees with the underlined. 3. Rearrange the words to make sense. 4. Out of the sentences one through three, place ○ if a sentence agrees with what's in the diary, place × if it does not. 5. Write your own answers to the questions one through three.

iku1129
質問者

お礼

ありがとうございました!参考にさせていただきました。