• ベストアンサー

英訳してください至急

海外で大量に漁獲してその場で魚の下処理などの用意して、それをすぐにアメリカ本土に輸入した方がコストが安く済みます。 なんとなくでいいので、英訳してもらえませんか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

You can make the cost lower if you capture a lot of fish and dress their meat and bring it into the mainland America.

その他の回答 (1)

回答No.2

It is cheaper if you import the fish immediately to U.S.A. which are catched a lot abroad and clean there.