• ベストアンサー

英語に直してください!!お願いします(´・ω・`)

1)日本は四方を海で囲まれた島国である 2)私の母はよく近所の主婦とおしゃべりをして何時間も過ごすことがある 3)トムは新聞を読みながら座っていた 4)台所で何かが焦げている臭いがしませんか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

1)日本は四方を海で囲まれた島国である Japan is an island country that is surrounded by the sea. 2)私の母はよく近所の主婦とおしゃべりをして何時間も過ごすことがある My mother sometimes spend hours talking with housewives in her neighborhood. 3)トムは新聞を読みながら座っていた Tom sat reading a newspaper. 4)台所で何かが焦げている臭いがしませんか? Don't you smell something burning in the kitchen? 以上でいかがでしょうか?

mana_milk
質問者

お礼

ありがとうございます!! 超助かりました(#^.^#)

その他の回答 (2)

• oignies
回答No.3

学校の宿題みたい・・・ 1)Japan is an island country  sorounded by sea. 2)My mother often spend  hours talking with houswives neighbours. 3)Tom was sitting reading  a newspaper. 4)It smells like something is burning in the kitchen.

mana_milk
質問者

お礼

みなさんビミョーにニュアンスが違うんですね(^^) でもほんと超助かりました!!

• marbleshit
回答No.2

1. Japan is the island country which is surrounded all around by seas. 2. My mother has a habit of spending few hours with chatting with neighbor wives. 3. Tom was sitting with reading a paper. 4. Don't you smell something gets burnd in the kitchen?

mana_milk
質問者

お礼

ありがとうございます!! 超助かりました(#^.^#)