• ベストアンサー

The Movementというバンドの歌詞

The MovementというバンドのTell Herという曲の歌詞を教えて下さい。 歌詞検索サイトを見ても、The Movement自体ヒットせず、困っています。 どうかお助け下さい。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • bug_bug_jp
回答No.1

I know something about love You've gotta want it bad If that girl's got into your blood Go out and get her If you want her to be The very part of you Makes you want to breach Here's what you got to do <chorus> You gotta Tell her that you're never gonna leave her Tell her that you're always gonna love her Tell her, tell her, tell her, tell her right now I know something about love You gotta sow it, yeah Make her see the moon up above Reach out and get it If you want her to be always by your side If you want her to Always I think of you <chorus> I know something about love You gotta make it end Oh, oh, what the world is made of A kiss will prove it If you want her to be always by your side Take her hand tonight, And swallow your foolish pride <chorus>

prerequisite
質問者

お礼

早速のご回答ありがとうございました。 助かりました。(*^¬^*)