• ベストアンサー

英語を教えてください

「えっ!先週末がMuslimの新年だったですか?初めて知りましたので、びっくりしました!」 英語にしてください!ありがとうございます。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • felice919
回答No.2

Really? Was the last weekend the new year in Muslim? I was surprised to here that because I knew it for the first time!

oxTxo
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

What? Wasn't last weekend the New Year's Day of Muslim, was it? I'm amazed because I didn't know it.

oxTxo
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。