• ベストアンサー

今からメールを送りたいです!

閲覧ありがとうございます‼ 英文にしていただきたいです! 1今日はありがとうございました 2すごく丁寧に教えてくれて感謝しています(英語を) 3貴方に出会えて本当に嬉しいです 4英語にもっと興味が湧きました 5まだ沢山話したいことがあります 6そのために次に会うまで沢山勉強します 7私は貴方が大好きです(恋愛系ではないけど、人としてすごく好き) 8貴方の日本語は素晴らしいですし、貴方といると楽しいです 9ゴールデンウイーク楽しんでください 少し長いですが、今日中に送りたいのでお願いします!!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

1. Thank you very much for today. 2. I apreciate that you taught me English politely. 3. I'm really glad to have met you. 4. My interest in English became increased than ever. 5. I've still got a lot to talk to you. 6. I try to study a lot to talk to you what I want till we next time. 7. I'm deeply into you. 8. You speak Japanese perfectly, and you make me feel fun. 9. I hope you enjoy Golden Week.

rhyme1985
質問者

お礼

毎度素晴らしい回答ありがとうございます‼ 土下座してしまうくらい感謝しています!!

その他の回答 (1)

• sayshe
回答No.2

1. Thank you so much for your help today. 2. I am thankful to you for having taught me English kindly. 3. I am very glad to have met you. 4. I became more interested in English. 5. I still have a lot to talk with you. 6. So I am going to study hard till I see you again. 7. I like and respect you. 8. Your Japanese is superb and I enjoy being with you. 9. Enjoy yourself during the Golden Week.

rhyme1985
質問者

お礼

素晴らしい回答ありがとうございます‼ 回答が来なかったらどうしようと焦っていたので、2パターンも参考にすることができてとても感謝しています!!