• ベストアンサー

英文にしていただきたいです‼

閲覧ありがとうございます‼ 英文にしていただきたいです‼ ゴールデンウイークを楽しんでいますか? 私は仕事をし、毎日英語を楽しく勉強しています。 ノートに沢山英語を書いています。 そして、とてもアメリカに行ってみたくて、アメリカのことを沢山調べています。 今年中には行きたいです。 1人で2週間行きたいです。 お金はそんなに使えないのですが、オススメはありますか? をお願いします!!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

Are you enjoying the "Golden Week?" I am working and having fun studying English at the same time. My notebook is full of English ! I am also looking up a lot on U.S. as I very much want to visit the country. I wish to go there before the end of the year. I plan to go there alone, for two weeks. I don't have that much money to spend though. Do you have any recommendations as to where I should visit?

rhyme1985
質問者

お礼

ありがとうございます‼助かりました!