• ベストアンサー

英語のご堪能な方、英訳をお願いいたします。

以下文の英訳をお願いいたします。 先ほど支払いが完了しましたのでご確認ください。 すべての作業を迅速に行っていただけますか? 日本までの発送方法と送料についてはあなたの元へ商品が届いてから正確な送料を算出して 請求書を新たに送ってください。 とにかくスピードが大事ですので注文を早く済ませてください。 以上です。 英語のご堪能な方、英訳をお願いいたします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I would appciate if you could enter the exact cost in the invoice after the merchandise is received by you. Also I would appreciate if you could conclude the order promptly.

cima0033
質問者

お礼

ありがとうございます。 大変助かりました。

その他の回答 (1)

• sawa001
回答No.2

ちょっと強めの調子で書いてみました。 I have just completed the payment. Would you verify it? I expect that you would do all procedures quickly. I need another invoice that includes exact shipment fee for proper shipping method. Please send this invoice after you receive the item(s) and calculate the shipment fee for it(them). My prime concern is speed. Please complete your order first as soon as possible.

cima0033
質問者

お礼

ありがとうございます。 大変助かりました。