• ベストアンサー

英文メール(経理)で困っています!!

konan4869の回答

• ベストアンサー
回答No.1

All orders below is paid. Order and invoice amounts are different. Should things like this will continue. When the order type is A and the may not match the amount of the purchase order and invoice. If the trouble judgment ordered by please check whether the correct amount.

Meg0922
質問者

お礼

そうそうにご回答頂きありがとうございました。とても参考になりました。