• ベストアンサー

さらっと英訳してください。

あなたに送った荷物は、すでにアメリカに届いていますが、 税関で止まっているようです。 あと1、2日待って、もし届かないときは、私は日本の郵便局 に問い合わせます。 荷物は全額補償されますのでご安心してお待ちください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

Your package I sent you now seems to be stopped by the custom in U.S. If you don't have it within 1 or 2 days, I will inquire to Post Offics in Japan. Don't you worry about it because your package shall be fully compensated.