• ベストアンサー

英語

下記の文を英語にしたいのですが、困っています。 お願いします。 ・私はイベントに行った。 そこはキャンドルが沢山あり、とてもきれいでした。 結局、朝までいました。 ・仲のいい友達たちでBBQを友達の家でしました。 そしたら、私ともう一人の友達にサンプライズでお祝いしてくれた。 スイカと花火でケーキのようにしてれて とても驚きました。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.2

I went to an event. There were a lot of candles there. They were very beautiful. After all, I stayed there until dawn. We had a BBQ with my good friends at my friend's home. Then, they gave a surprise [gift/party] to a friend of mine and me to celebrate us. They made some kind of cake out of watermelon and fireworks. I was very surprised.

nattsu0723
質問者

お礼

ありがとうございます。 勉強になりました^^

その他の回答 (1)

• marbleshit
回答No.1

* I went to the event. There was a lot of candles and they were so beautiful. I stayed there until morning eventually. * We barbecued with my fellows at my friend's house. One of my fellows and I was surprised to have the festive event of imitating cake by watermelon and fireworks.

nattsu0723
質問者

お礼

お手数お掛けしました。 ありがとうございます。